Anonymous Geschrieben 27. Dezember 2023 Share Geschrieben 27. Dezember 2023 Hi team, at the moment the display of the main search page is broken on mobile. Before, there were two columns of profiles which I could browse. Now, there is only one column of profiles, which is a big waste of screen real-estate and I have to scroll like insane. Also, the Live-Stream stuff should be able to make completely invisible, because it takes an enormous amunt of screen real-estate, and add's to the needed scrolling. Link zu diesem Kommentar
Anonymous Geschrieben 27. Dezember 2023 Share Geschrieben 27. Dezember 2023 Hello bohni65, please make sure you always put your reports in the correct category, which would have been: " KM Bugs & Error Messages " for this reason I have moved your post there, bitte immer darauf achten die richtige Kategorie auszuwählen. " Mein Profil" war nicht die richtige , daher habe ich deine Beitrag in " KM Bugs & Fehlermeldungen " verschoben lg Rosie 1 Link zu diesem Kommentar
Anonymous Geschrieben 28. Dezember 2023 Share Geschrieben 28. Dezember 2023 Hallo @bohni65 wir schreiben Englisch?? Anyway, ich hab das direkt weitergeleitet und schaue was der Grund ist! LG BeXx 2 Link zu diesem Kommentar
Anonymous Geschrieben 28. Dezember 2023 Share Geschrieben 28. Dezember 2023 Bug Ticket wurde erstellt und es wird daran gearbeitet wieder die normale Anordnung zu sehen. Das Live Stream "Poster" bleibt nicht für immer dort 2 Link zu diesem Kommentar
Empfohlene Beiträge